Αρχική

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Εσείς θα λέγατε όχι αν είχατε μια τέτοια γειτόνισσα;


Αυτή είναι η σέξι γειτόνισσα του κολλητού μου.
Είναι μόνη αυτόν τον καιρό. Μένει στο διπλανό διαμέρισμα από τον Κώστα.
Συναντιούνται πολλές φορές στο ασανσέρ.
Ξαφνιάστηκε ο Κώστας όταν χθες το απόγευμα του χτύπησε το κουδούνι. Άνοιξε με τρεμάμενα γόνατα.
Τον κοίταξε και του είπε:
-«Μόλις γύρισα σπίτι και είμαι ξαναμμένη! Έχω μεγάλη ανάγκη να περάσω καλά, να μεθύσω και να κάνω σεξ όλο το βράδυ! Έχεις να κάνεις τίποτε απόψε το βράδυ;»
Αμέσως, ο Κώστας απάντησε:
-«Όχι, είμαι ελεύθερος. Δεν έχω απολύτως κανένα σχέδιο!»
Τότε του είπε:
-«Ωραία! Θα μπορούσες να προσέχεις τον σκύλο μου;»
Ήταν να πιούμε ένα ποτάκι σήμερα με τον Κώστα, γιατί έχουμε καιρό να τα πούμε,  αλλά δεν μπορεί. Προσέχει τον σκύλο της γειτόνισσας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου