Αρχική

Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Χριστέ μου!!!


Μόλις έχει τελειώσει η Κυριακάτικη λειτουργία... και πέντε θρησκευόμενοι άντρες πίνουν καφέ στο απέναντι καφενείο συζητώντας.
Λέει ο πρώτος:
-''Ο Γιος μου είναι παπάς και όταν εισέρχεται σε έναν χώρο τον αποκαλούν "Πάτερ".''
Ο δεύτερος λέει.
-''Ο Γιος μου είναι Αρχιμανδρίτης και όλοι τον φωνάζουν "Πανοσιότατε".''
Ο τρίτος, γεμάτος καμάρι λέει:
-''Ο δικός μου είναι Μητροπολίτης και τον φωνάζουν "Παναγιότατε".''
-''Ο δικός μου είναι Αρχιεπίσκοπος'', λέει ο τέταρτος ''και τον αποκαλούν "Σεβασμιότατε".
-''Ο δικός μου είναι Πατριάρχης,'' λέει ο πέμπτος, ''και τον αποκαλούν "Μακαριότατο".''
Οπότε πετάγεται κάποιος που άκουγε τη συζήτησή τους και λέει.
-''Εγώ έχω έναν γιο που είναι ψηλός, γυμνασμένος με τέλειες  αναλογίες και στιβαρά μπράτσα και όποτε μπαίνει σε μια αίθουσα όλοι κάνουν τον σταυρό τους και αναφωνούν... ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ !!!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου