Αρχική

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Δίαιτα και δικαιολογίες


Οι δέκα δικαιολογίες που μας κάνουν να χαλάμε μια δίαιτα
Γιατί οι Έλληνες δεν μπορούν να κάνουν δίαιτα; Μα φυσικά γιατί πάντα βρίσκουν δικαιολογίες.
Οι πιο συνηθισμένες δικαιολογίες για τις οποίες δεν μπορούν να κρατήσουν οι άνθρωποι, μια δίαιτα:
-Δεν μπορώ να φτιάχνω ξεχωριστό φαγητό, για εμένα, πρέπει να μαγειρεύω για όλη την οικογένεια.
-Ο άντρας μου ή η γυναίκα μου με προτιμάει, όπως είμαι.
-Εργάζομαι και μου είναι δύσκολο, με την δουλειά που κάνω, να κάνω δίαιτα.
-Δεν μπορώ να κάνω, χωρίς ποτό.
-Βαριέμαι γι' αυτό τρώω.
-Τα φαγητά που μου αρέσουν είναι αυτά που δεν επιτρέπονται.
-Τα οικονομικά μου δεν μου επιτρέπουν να κάνω έξτρα ψώνια για δίαιτα.
-Ο άντρας μου ή η γυναίκα μου αγαπάει το φαγητό και με παρασύρει.
-Έκοψα το τσιγάρο και πάχυνα.
-Έχουμε τόσες πολλές προσκλήσεις για φαγητό που είναι αδύνατο να κάνουμε δίαιτα.
Κανένας τελικά δεν είναι ειλικρινής και δεν παραδέχεται ότι δεν έχει τη δύναμη να κάνει δίαιτα.
Όμως όλες οι δικαιολογίες γυρίζουν σε αυτόν που τις χρησιμοποιεί.
Θέλει δύναμη, αποφασιστικότητα και αυτοπειθαρχία.
Οι δίαιτες Savvi Diet του EMEDI είναι οι καλύτερες δίαιτες, θα σας προσελκύσουν, θα σας αρέσουν και δεν θα δυσκολευτείτε καθόλου να τις υιοθετήσετε και να τις επαναλαμβάνετε όποτε αυτό είναι απαραίτητο, χωρίς να κουράζεστε, να πλήττετε, να απογοητεύεστε και να απομακρύνεστε από τις συνήθειές σας και την απόλαυση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου