Αρχική

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Ψέματα ανδρικά και γυναικεία


Ποιός λέει πιο συχνά ψέματα οι άντρες ή οι γυναίκες; 
Έρευνα Βρετανών επιστημόνων απέδειξε πως τελικά οι άντρες λένε περισσότερα ψέματα από τις γυναίκες.
Η έρευνα έδειξε ότι ένας άντρας λέει τρία ψέματα την ημέρα, ενώ οι γυναίκες λένε κατά μέσο όρο δύο ψέματα την ημέρα.
Επιπλέον η έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες δεν λένε ακριβώς ψέματα. Απλά παραποιούν την αλήθεια, ειδικά στα σοβαρά ψέματα.
Τα συνήθη ψέματα των ανδρών είναι τα εξής:
1. Δεν ήπια δα τόσο πολύ...
2. Δεν συμβαίνει τίποτε είμαι μια χαρά...
3. Δεν είχα σήμα...
4. Δεν ήταν δα και τόσο ακριβό...
5. Είμαι καθ' οδόν...
6. Κόλλησα στην κίνηση...
7. Τα οπίσθιά σου δεν είναι δα και τόσο μεγάλα...
8. Δεν είδα ότι με πήρες τηλέφωνο...
9. Έχεις αδυνατίσει τώρα τελευταία...
10. Είναι αυτό που πάντα ήθελα...
Τα συνήθη ψέματα των γυναικών
1. Δεν συμβαίνει τίποτε είμαι μια χαρά...
2. Δεν ξέρω που είναι, δεν το έχω πάρει καθόλου εγώ...
3. Δεν ήταν δα και τόσο ακριβό...
4. Δεν ήπια δα τόσο πολύ...
5. Έχω πονοκέφαλο απόψε...
6. Ήταν σε εκπτώσεις...
7. Είμαι καθ' οδόν...
8. Το είχα χρόνια αυτό, δεν το θυμάσαι...
9. Όχι δεν το πέταξα εγώ...
10. Είναι αυτό που πάντα ήθελα...
Βιβλιογραφία
http://www.independent.co.uk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου